Zespół Szkół Ekonomicznych
noflash
Zespół Szkół Ekonomicznych im.K.K. Baczyńskiego w Przemyślu
e-mail: zseprzem@poczta.onet.pl | phone 16-678-33-02

Konkurs "Krótki film o oszczędzaniu II"

      Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy oraz serwis www.millionyou.com zapraszają do udziału w konkursie "Krótki film o oszczędzaniu II". Wystarczy kamera lub komórka oraz ciekawy pomysł na wykorzystanie jednego
z haseł promujących oszczędzanie, by zmierzyć się z konkursowym wyzwaniem.

Konkurs "Krótki film o oszczędzaniu II" adresowany jest do uczniów oraz nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W kategorii OPEN mogą wziąć udział także osoby, które niezależnie od zaangażowania swojej szkoły, chciałyby spróbować sił w roli filmowców. W konkursie nagradzane będą także szkoły.
Tematyka filmów nawiązywać ma do jednego z haseł promujących oszczędzanie.

Konkurs organizowany jest w ramach ogólnopolskiej akcji edukacyjnej "Tydzień dla Oszczędzania". Lekka i przyjemna forma konkursu sprzyja efektywnemu przekazywaniu młodzieży treści z zakresu edukacji ekonomicznej. Przy okazji jest to także ciekawe wyzwanie artystyczne dla młodych filmowców.
O sukcesie ubiegłorocznej akcji świadczy ponad 600 minut materiałów filmowych nadesłanych na konkurs.
W tym roku konkurs został poszerzony o dodatkową kategorię, w której nagrodzone mogą zostać relacje filmowe
z happeningów i wydarzeń typu flashmob.

90 sekund o oszczędzaniu - krok po kroku

Filmy można zgłaszać w jednej z trzech kategorii.
1. Krótki film o oszczędzaniu - SZKOŁA
2. Happening - SZKOŁA
3. Krótki film o oszczędzaniu - OPEN

Termin nadsyłania materiałów konkursowych upływa 27 listopada 2009 r. Zgłaszane filmy nie powinny być dłuższe niż 90 sekund. Muszą zawierać jedno z haseł konkursowych zaproponowanych przez organizatorów. Szkoły, których uczniowie będą chcieli wziąć udział w konkursie filmowym, powinny wcześniej wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www. Konkursowe filmy należy potem zamieścić w serwisie www.millionyou.com.
Filmy z kategorii SZKOŁA zostaną ocenione i wybrane przez profesjonalne jury. W kategorii OPEN jury nominuje najlepsze filmy, a zwycięzcę wybiorą już internauci. Regulamin konkursu, hasła konkursowe oraz szczegółowe zasady i opis nagród znajdują się w serwisie http://www.tdo.edu.pl.
Patronat medialny nad akcją Tydzień dla Oszczędzania 2009 objął tygodnik Newsweek.

Copyright © 2004-2012 All rights reserved!